Když bude potřeba, klidně se na nás obrať, ale na 99 % to zvládneš bez nás. Šetři čas.
Bez čekání, bez formulářů, bez telefonátů, bez front.
Na tohle se nejčastěji ptali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, zkus se nejdříve podívat sem. Třeba tu najdeš i svou odpověď.
Každý produkt obsahuje cedulku s instrukcemi k praní a žehlení. My doporučujeme textil prát v pračce při teplotě 40°C (bílý), při teplotě 30°C (barevný).
U každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Po kliknutí na symbol + se zobrazí přehledná tabulka rozměrů v centimetrech. Šířka je měřená od podpaží k podpaží z jedné strany. Celková délka se pak měří od ramene dolů.
Ano, nákup na firmu umožňujeme. Vezměte však prosím na vědomí, že pokud nakupujete na firmu, jednáte s námi jako právnická osoba a ztrácíte tak status spotřebitele. Nevztahuje se tak na vás právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní ani výměna zboží v případě, že vám nebude vyhovovat. Poptáváte-li větší množství textilu a potřebujete nejdříve posoudit kvalitu zboží, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení. Po předchozí domluvě je možné zaslat až 3ks vzorků s možností vrácení.
Ano, zašleme Vám až tři vzorky našich produktů, na které si vytvoříte objednávku. Poté je budete moci v případě nespokojenosti vrátit a směnit je za kredit na další nákup.
Naše produkty se šijí po celém světě. Pokud Vás zajímá nějaký konkrétní produkt, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Mnoho produktů je také certifikováno, certifikáty najdete vždy u daného produktu.
Bohužel z kapacitních důvodů nejsou. Na eshopu máte možnost si v záložce Prodejny prohlédnout zboží, které je na konkrétní prodejně a rovnou ho i rezervovat. Případně si tam můžete z eshopu cokoliv objednat.
Abychom měli zpětnou vazbu k nabízenému sortimentu a věděli, jak jsou zákazníci spokojení se zakoupeným oblečením, po odeslání každé objednávky zasíláme zákazníkům rychlý dotazník, ve kterém mohou zhodnotit zboží, které si objednali. Všechna hodnocení tak pocházejí od ověřených zákazníků. Pokud jste však se zakoupeným oblečením nespokojení i přestože bylo od zákazníků hodnoceno kladně, nedá se nic dělat - každý máme jiná očekávání a požadavky, vždy je však možno nevhodně vybrané zboží vrátit bez udání důvodu.
Nenašli jste ve svém balíku daňový doklad? Tak to je vše v naprostém pořádku! Jelikož šetříme lesy i čas při expedici objednávek, faktury jsou k dispozici ke stažení na adrese bezpotisku.cz/objednavka. Tímto jsme například jen za minulý rok ušetřili přes půl tuny papíru.
Vaše objednávka by měla být doručena do 3-5 pracovních dnů po potvrzení objednávky a ověření dostupnosti zboží na skladě.
Jakmile vyexpedujeme vaši objednávku, pošleme vám e-mail s informacemi o doručení a odkaz ke sledování zásilky po internetu.
Poštovné je počítáno dle váhy a typu produktů ve vašem košíku. Níže uvedené ceny jsou ceny výchozí.
Poštovné od České Pošty:
- balík do ruky 99 Kč,
- balík do balíkovny 75 Kč,
- balík na poštu 98 Kč
Zásilkovna - 79 Kč
GLS -125 Kč
Osobní odběr na prodejně - 38 Kč
Osobní odběr na centrální hale v Praze - zdarma
Metody plateb se vám automaticky zobrazí v košíku při dokončování objednávky.
- převodem z účtu (popř. poštovní poukázkou)
- online platební kartou GoPay = nejrychlejší způsob úhrady
- dobírkou (do 5 000 Kč)
- osobně na prodejně při převzetí (do 5 000 Kč)
Platební informace vždy zašleme spolu s potvrzením vaší objednávky emailem. Naše číslo účtu je: 2000045590/2010. Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.
Chcete-li objednávku změnit, zkuste využít naší samoobsluhu . V případě, že máte problém se změnou kontaktujte neprodleně naše zákaznické oddělení. Pokud je objednávka zabalená a připravená k expedici není možné změnu porovést.
Objednávky je možné sloučit pokud již nejsou připravené k expedici. Pokud jsou objednávky uhrazené není možné je spojit.
Pokud vám zboží nevyhovuje, je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Výměnu neposkytujeme. V případě reklamace, poskytujeme na zboží záruku 24 měsíců. V případě reklamace nám můžete na e-mail info@bezpotisku.cz poslat fotografii vady, naše zákaznické oddělení s Vámi poté reklamaci vyřídí. Nevyhovující zboží nám zašlete spolu s číslem objednávky na adresu Lemicom spol. s r.o.,Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 nebo ho doneste na jednu z našich prodejen. Další možností je vrácení balíčku přes Zásilkovnu (65 Kč), štítek si můžete vygenerovat i vytisknout přímo ve vašem účtu u detailu objednávky. Poštovné při odeslání zpět k nám si zákazníci hradí sami. Pokud nám vrátíte celou objednávku, zašleme vám zpět částku v hodnotě vráceného zboží + 75Kč, což je hodnota nejlevnějšího způsobu dopravy, který nabízíme.
Každou objednávku i změny v objednávce potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli v objednávce správný e-mail, zkontrolujte si prosím váš Spam box. Je velká pravděpodobnost, že náš e-mail skončil ve spamu, přestože to spam samozřejmě není. V případě, že nebudete úspěšní nás kontaktujte a vždy vše společně dohledáme a zajistíme nápravu.
Zásilka by vám měla dorazit přibližně do 2 dnů od naší expedice. Může se někdy stát zdržení, proto zkuste nejdříve počkat další 2-3 dny. Pokud ani poté zásilka nedorazí, kontaktujte prosím Vámi zvoleného dopravce, ať vyhledají, zda na vaše jméno a adresu u nich zásilka neleží. V případě, že nebudete úspěšní, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
V případě, že vám byl zaslán email o tom, že částka bude vrácena na váš účet, bude samozřejmě dohodnutá částka vrácena na účet. Prosíme však o pochopení, že není platba realizovaná ihned. Jelikož každé vrácení peněz probíhá prostřednictvím účetních operací, není toto možné z časových důvodů provádět u každé objednávky zvlášť, ale hromadně u více zákazníků. Vracení provádíme cca 2 do měsíce, na své peníze byste tak neměli čekat déle než-li 14 pracovních dní.
V případě poškození zásilky nebo chybějícího zboží v objednávce prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na emailu. Emailem nám zašlete fotky doručeného zboží včetně obalu a štítků zboží. Poté se domluvíme na řešení reklamace. Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Pozdější předložení zásilky může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu.
Ne a ne najít odpověď na tvou otázku? Napiš nám.
Provozovatel: LEMICOM spol. s r.o. / IČ:27561054
Tel.: 222 744 134 (po-čt 8-17h, pá 8-15:45) - Připravte si, prosím, číslo objednávky
Doporučujeme využívat kontaktní formulář. Telefony jsou občas vytížené, nebo nestíháme. Děkujeme za pochopení
Adresa provozovny: Ve Žlíbku 1800/77, hala A2, Praha 9, 19300, Česká Republika