Nevhodné dárky můžete vracet až do 14.1.2023!
ŽENY
MUŽI
DĚTI
BATOHY

Mapa prodejen
Nakupování pomocí QR

Hledáš pomoc?

Když bude potřeba, klidně se na nás obrať, ale na 99 % to zvládneš bez nás. Šetři čas.

Rychlovka BezPotisku

Bez čekání, bez formulářů, bez telefonátů, bez front.

FAQ

Na tohle se nejčastěji ptali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, zkus se nejdříve podívat sem. Třeba tu najdeš i svou odpověď.

Dotazy k textilu

Jak mám textil prát a žehlit?

Každý produkt obsahuje cedulku s instrukcemi k praní a žehlení. My doporučujeme textil prát v pračce při teplotě 40°C (bílý), při teplotě 30°C (barevný).

Jaké jsou rozměry triček?

U každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Po kliknutí na symbol + se zobrazí přehledná tabulka rozměrů v centimetrech. Šířka je měřená od podpaží k podpaží z jedné strany. Celková délka se pak měří od ramene dolů.

Je možný nákup na firmu?

Ano, nákup na firmu umožňujeme. Vezměte však prosím na vědomí, že pokud nakupujete na firmu, jednáte s námi jako právnická osoba a ztrácíte tak status spotřebitele. Nevztahuje se tak na vás právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní ani výměna zboží v případě, že vám nebude vyhovovat. Poptáváte-li větší množství textilu a potřebujete nejdříve posoudit kvalitu zboží, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení. Po předchozí domluvě je možné zaslat až 3ks vzorků s možností vrácení.

Nabízíte vzorky pro firmy?

Ano, zašleme Vám až tři vzorky našich produktů, na které si vytvoříte objednávku. Poté je budete moci v případě nespokojenosti vrátit a směnit je za kredit na další nákup.

Kde se produkty šijí?

Naše produkty se šijí po celém světě. Pokud Vás zajímá nějaký konkrétní produkt, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Mnoho produktů je také certifikováno, certifikáty najdete vždy u daného produktu.

Jsou všechny produkty z eshopu na prodejně?

Bohužel z kapacitních důvodů nejsou. Na eshopu máte možnost si v záložce Prodejny prohlédnout zboží, které je na konkrétní prodejně a rovnou ho i rezervovat. Případně si tam můžete z eshopu cokoliv objednat.

Dodání a platba

Kde je faktura?

Nenašli jste ve svém balíku daňový doklad? Tak to je vše v naprostém pořádku! Jelikož šetříme lesy i čas při expedici objednávek, faktury jsou k dispozici ke stažení na adrese bezpotisku.cz/objednavka. Tímto jsme například jen za minulý rok ušetřili přes půl tuny papíru.

Jak dlouho trvá doručení?

Vaše objednávka by měla být doručena do 3-5 pracovních dnů po potvrzení objednávky a ověření dostupnosti zboží na skladě.

Můžu sledovat svůj balíček?

Jakmile vyexpedujeme vaši objednávku, pošleme vám e-mail s informacemi o doručení a odkaz ke sledování zásilky po internetu.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je počítáno dle váhy a typu produktů ve vašem košíku. Níže uvedené ceny jsou ceny výchozí.

Poštovné od České Pošty:
- balík do ruky 99 Kč,
- balík do balíkovny 75 Kč,
- balík na poštu 98 Kč

Zásilkovna - 79 Kč

GLS -108 Kč

Osobní odběr na prodejně - 35 Kč

Osobní odběr na centrální hale v Praze - zdarma

Jak mohu zaplatit?

Metody plateb se vám automaticky zobrazí v košíku při dokončování objednávky.
- převodem z účtu (popř. poštovní poukázkou)
- online platební kartou GoPay = nejrychlejší způsob úhrady
- dobírkou (do 5 000 Kč)
- osobně na prodejně při převzetí (do 5 000 Kč)

Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Platební informace vždy zašleme spolu s potvrzením vaší objednávky emailem. Naše číslo účtu je: 2000045590/2010. Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.

Vánoce 2022

Těší nás váš zájem o naše výrobky a služby. Každý rok se opakuje stejná situace, lidé nechávají objednávky na poslední chvíli a dostávají do stresu sebe i nás a bohužel často musíme tyto objednávky odmítat. Navíc zásoby u nás rychle mizí. Proto prosíme pokud čtete tento text, nečekejte a objednávejte ihned. Budete mít tak jistotu nejlepšího výběru a hlavně klid. Zítra už nemusí být některý sortiment dostupný!

 
Termíny pro vaše vánoční objednávky (do kdy můžete objednat)
 
Zaslání poštou, Zásilkovnou a GLS
14.12.2022 - veškerý sortiment
16.12.2022 - pro zboží na cestě a skladem
19.12.2022 - pro zboží skladem
21.12.2022 - zboží skladem - pouze osobní odběr Praha

 
Poznámka:
U termínu se vždy myslí do půlnoci. V případě úhrady převodem datum připsání na náš účet. Objednávky se připravují a expedují přednostně s placenou službou Expres.
Sledujte také u každého produktu skladovou dostupnost, pokud by termín dostupnosti byl delší než je termín pro Vánoce, vyberte jinou kombinaci. V případě přetíženosti či vyprodání zásoby si vyhrazujeme právo na změnu termínů.
Pro urychlení doporučujeme zvolit způsob platby kartou (přes Gopay)

Změny objednávky

Je možné objednávku změnit?

Chcete-li objednávku změnit, zkuste využít naší samoobsluhu . V případě, že máte problém se změnou kontaktujte neprodleně naše zákaznické oddělení. Pokud je objednávka zabalená a připravená k expedici není možné změnu porovést.

Sloučení více objednávek

Objednávky je možné sloučit pokud již nejsou připravené k expedici. Pokud jsou objednávky uhrazené není možné je spojit.

Problémy a reklamace

Chci zboží reklamovat nebo vrátit. Jak mám postupovat?

Pokud vám zboží nevyhovuje, je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Výměnu neposkytujeme. V případě reklamace, poskytujeme na zboží záruku 24 měsíců. Nevyhovující zboží nám zašlete spolu s číslem objednávky na adresu Lemicom spol. s r.o.,Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 nebo ho doneste na jednu z našich prodejen. Další možností je vrácení balíčku přes Zásilkovnu, štítek si můžete vygenerovat i vytisknout přímo ve vašem účtu u detailu objednávky. Poštovné při odeslání zpět k nám si zákazníci hradí sami. Pokud nám vrátíte celou objednávku, zašleme vám zpět částku v hodnotě vráceného zboží + 75Kč, což je hodnota nejlevnějšího způsobu dopravy, který nabízíme.

Nepřišlo mi potvrzení e-mailem

Každou objednávku i změny v objednávce potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli v objednávce správný e-mail, zkontrolujte si prosím váš Spam box. Je velká pravděpodobnost, že náš e-mail skončil ve spamu, přestože to spam samozřejmě není. V případě, že nebudete úspěšní nás kontaktujte a vždy vše společně dohledáme a zajistíme nápravu.

Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo

Zásilka by vám měla dorazit přibližně do 2 dnů od naší expedice. Může se někdy stát zdržení, proto zkuste nejdříve počkat další 2-3 dny. Pokud ani poté zásilka nedorazí, kontaktujte prosím Vámi zvoleného dopravce, ať vyhledají, zda na vaše jméno a adresu u nich zásilka neleží. V případě, že nebudete úspěšní, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Čekám na vrácení peněz za nerealizovanou nebo reklamovanou zakázku a stále nic nedorazilo.

V případě, že vám byl zaslán email o tom, že částka bude vrácena na váš účet, bude samozřejmě dohodnutá částka vrácena na účet. Prosíme však o pochopení, že není platba realizovaná ihned. Jelikož každé vrácení peněz probíhá prostřednictvím účetních operací, není toto možné z časových důvodů provádět u každé objednávky zvlášť, ale hromadně u více zákazníků. Vracení provádíme cca 2 do měsíce, na své peníze byste tak neměli čekat déle než-li 14 pracovních dní.

Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?

V případě poškození zásilky nebo chybějícího zboží v objednávce prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na emailu. Emailem nám zašlete fotky doručeného zboží včetně obalu a štítků zboží. Poté se domluvíme na řešení reklamace. Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Pozdější předložení zásilky může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu.

Zeptej se bezpotisku

Ne a ne najít odpověď na tvou otázku? Napiš nám.

Zpráva byla odeslána. Děkujeme za váš zájem.

Provozovatel: LEMICOM spol. s r.o. / IČ:27561054

Tel.: 222 744 134 (po-čt 8-18h, pá 8-16h) - Připravte si, prosím, číslo objednávky
Doporučujeme využívat kontaktní formulář. Telefony jsou občas vytížené, nebo nestíháme. Děkujeme za pochopení

Adresa provozovny: Ve Žlíbku 1800/77, hala A2, Praha 9, 19300, Česká Republika