ŽENY
MUŽI
DĚTI
BATOHY

Mapa prodejen
Nakupování pomocí QR

Nápověda

Zde naleznete užitečné informace a odpovědi na nejčastější otázky

DOTAZY K TEXTILU

Jak mám textil prát a žehlit?

Každý produkt obsahuje cedulku s instrukcemi k praní a žehlení. My doporučujeme textil prát v pračce při teplotě 40°C (bílý), při teplotě 30°C (barevný).

Jaké jsou rozměry triček?

U každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Po kliknutí na symbol + se zobrazí přehledná tabulka rozměrů v centimetrech. Šířka je měřená od podpaží k podpaží z jedné strany. Celková délka se pak měří od ramene dolů.

Je možný nákup na firmu?

Ano, nákup na firmu umožňujeme. Vezměte však prosím na vědomí, že pokud nakupujete na firmu, jednáte s námi jako právnická osoba a ztrácíte tak status spotřebitele. Nevztahuje se tak na vás právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní ani výměna zboží v případě, že vám nebude vyhovovat. Poptáváte-li větší množství textilu a potřebujete nejdříve posoudit kvalitu zboží, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení. Po předchozí domluvě je možné zaslat až 3ks vzorků s možností vrácení.

Nabízíte vzorky pro firmy?

Ano, zašleme Vám až tři vzorky našich produktů, na které si vytvoříte objednávku. Poté je budete moci v případě nespokojenosti vrátit a směnit je za kredit na další nákup.

Kde se produkty šijí?

Naše produkty se šijí po celém světě. Pokud Vás zajímá nějaký konkrétní produkt, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Mnoho produktů je také certifikováno, certifikáty najdete vždy u daného produktu.

Jsou všechny produkty z eshopu na prodejně?

Bohužel z kapacitních důvodů nejsou. Na eshopu máte možnost si v záložce Prodejny prohlédnout zboží, které je na konkrétní prodejně a rovnou ho i rezervovat. Případně si tam můžete z eshopu cokoliv objednat.

Odkud pochází recenze ke zboží?

Abychom měli zpětnou vazbu k nabízenému sortimentu a věděli, jak jsou zákazníci spokojení se zakoupeným oblečením, po odeslání každé objednávky zasíláme zákazníkům rychlý dotazník, ve kterém mohou zhodnotit zboží, které si objednali. Všechna hodnocení tak pocházejí od ověřených zákazníků. Pokud jste však se zakoupeným oblečením nespokojení i přestože bylo od zákazníků hodnoceno kladně, nedá se nic dělat - každý máme jiná očekávání a požadavky, vždy je však možno nevhodně vybrané zboží vrátit bez udání důvodu.

DODÁNÍ A PLATBA

Kde je faktura?

Nenašli jste ve svém balíku daňový doklad? Tak to je vše v naprostém pořádku! Jelikož šetříme lesy i čas při expedici objednávek, faktury jsou k dispozici ke stažení na adrese bezpotisku.cz/objednavka. Tímto jsme například jen za minulý rok ušetřili přes půl tuny papíru.

Jak dlouho trvá doručení?

Vaše objednávka by měla být expedována do 2-5 pracovních dnů po potvrzení objednávky a ověření dostupnosti zboží na skladě. U zboží skladem na e-shopu zboží odesíláme do 2 dnů. Zboží skladem u dodavatele se snažíme odeslat co nejdříve po jeho doskladnění. To standardně bývá do 3-5 pracovních dnů.

Můžu sledovat svůj balíček?

Jakmile vyexpedujeme vaši objednávku, pošleme vám e-mail s informacemi o doručení a odkaz ke sledování zásilky po internetu.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je počítáno dle váhy a typu produktů ve vašem košíku. Níže uvedené ceny jsou ceny výchozí.

Poštovné od České Pošty:
- balík do ruky 99 Kč,
- balík do Balíkovny 59 Kč,
- balík na poštu 98 Kč

Zásilkovna - 79 Kč

GLS -125 Kč

Osobní odběr na prodejně - 38 Kč

Osobní odběr na centrální hale v Praze - zdarma

Jak mohu zaplatit?

Metody plateb se vám automaticky zobrazí v košíku při dokončování objednávky.
- převodem z účtu (popř. poštovní poukázkou)
- online platební kartou GoPay = nejrychlejší způsob úhrady
- dobírkou (do 5 000 Kč)
- osobně na prodejně při převzetí (do 5 000 Kč)

Upozornění: v některých výdejních místech Balíkovny lze na dobírku zaplatit pouze předem online. Prosíme, berte tuto skutečnost na vědomí při výběru výdejního místa, infromace je u něj vždy uvedena.

Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Platební informace vždy zašleme spolu s potvrzením vaší objednávky emailem. Naše číslo účtu je: 2000045590/2010. Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.

ZMĚNY OBJEDNÁVKY

Je možné objednávku změnit?

Chcete-li objednávku změnit, zkuste využít naší <a href='/objednavka'>samoobsluhu</a> . V případě, že máte problém se změnou kontaktujte neprodleně naše zákaznické oddělení. Pokud je objednávka zabalená a připravená k expedici není možné změnu porovést.

Sloučení více objednávek

Objednávky je možné sloučit pokud již nejsou připravené k expedici. Pokud jsou objednávky uhrazené není možné je spojit.

PROBLÉMY A REKLAMACE

Chci zboží reklamovat nebo vrátit. Jak mám postupovat?

Pokud vám zboží nevyhovuje, je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Výměnu neposkytujeme. V případě reklamace, poskytujeme na zboží záruku 24 měsíců. V případě reklamace nám můžete na e-mail info@bezpotisku.cz poslat fotografii vady, naše zákaznické oddělení s Vámi poté reklamaci vyřídí. Nevyhovující zboží nám zašlete spolu s číslem objednávky na adresu Lemicom spol. s r.o.,Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 nebo ho doneste na jednu z našich prodejen. Další možností je vrácení balíčku přes Zásilkovnu (65 Kč), štítek si můžete vygenerovat i vytisknout přímo ve vašem účtu u detailu objednávky. Poštovné při odeslání zpět k nám si zákazníci hradí sami. Pokud nám vrátíte celou objednávku, zašleme vám zpět částku v hodnotě vráceného zboží + 59 Kč, což je hodnota nejlevnějšího způsobu dopravy, který nabízíme.

Nepřišlo mi potvrzení e-mailem

Každou objednávku i změny v objednávce potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli v objednávce správný e-mail, zkontrolujte si prosím váš Spam box. Je velká pravděpodobnost, že náš e-mail skončil ve spamu, přestože to spam samozřejmě není. V případě, že nebudete úspěšní nás kontaktujte a vždy vše společně dohledáme a zajistíme nápravu.

Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo

Zásilka by vám měla dorazit přibližně do 2 dnů od naší expedice. Může se někdy stát zdržení, proto zkuste nejdříve počkat další 2-3 dny. Pokud ani poté zásilka nedorazí, kontaktujte prosím Vámi zvoleného dopravce, ať vyhledají, zda na vaše jméno a adresu u nich zásilka neleží. V případě, že nebudete úspěšní, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Čekám na vrácení peněz za nerealizovanou nebo reklamovanou zakázku a stále nic nedorazilo.

V případě, že vám byl zaslán email o tom, že částka bude vrácena na váš účet, bude samozřejmě dohodnutá částka vrácena na účet. Prosíme však o pochopení, že není platba realizovaná ihned. Jelikož každé vrácení peněz probíhá prostřednictvím účetních operací, není toto možné z časových důvodů provádět u každé objednávky zvlášť, ale hromadně u více zákazníků. Vracení provádíme cca 2 do měsíce, na své peníze byste tak neměli čekat déle než-li 14 pracovních dní.

Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?

V případě poškození zásilky nebo chybějícího zboží v objednávce prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na emailu. Emailem nám zašlete fotky doručeného zboží včetně obalu a štítků zboží. Poté se domluvíme na řešení reklamace. Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Pozdější předložení zásilky může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu.

Vaše soukromí je pro nás důležité

Tyto webové stránky využívají soubory cookie. Váš souhlas s využíváním všech souborů cookie potvrďte tlačítkem "Souhlasím". Pokud chcete upravit nastavení, klikněte na tlačítko "Uložit nastavení". Více informací o využívání souborů cookie naleznete zde.

Na našem webu používáme 4 druhy kategorií cookies:

1. Technické cookie
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a umožňují základní funkce, jako je například správa nákupního košíku.
2. Analytické cookie
Analytické cookies nám pomáhají sbírat anonymní informace o návštěvnosti a interakci s obsahem na webových stránkách, abychom mohli zlepšovat uživatelské prostředí.
3. Personalizované cookie
Personalizované cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si vaše preference a poskytovat vám relevantní obsah a nabídky.
4. Reklamní cookie
Reklamní cookies slouží k sledování vašich online aktivit a přizpůsobování reklam tak, aby byly relevantní a zajímavé pro vás.
Souhlasím
Uložit nastavení
Podrobné nastavení
Odmítnout vše